Bezpośredni  przedstawiciel  producenta  i  dystrybutor  donic   Lechuza   w Polsce

Zarejestruj się aby móc zrealizować zamówienie
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do konta
Koszyk do kasy Ilosć: 0 Suma: 0 zl
Flora Design Depot na FaceBook.com Flora Design Depot na YouTube.com

 

 

R E G U L A M I N

 

Właścicielem sklepu internetowego prowadzonego pod domeną  www.floradesign.pl  jest

LIVING INTERIOR z siedzibą Starych Babicach 05-082, przy ulicy gen. T. Kutrzeby 56, zarejestrowana we Wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej przez Prezydenta m. st. Warszawa, posiadająca nr REGON 141431558 i NIP 593-143-28-91.

  

Zamówienie złożone w sklepie jest równoznaczne z akceptacją poniższych warunków regulaminowych.

 


Jak złożyć zamówienie?

Jak realizujemy zamówienia?

Jak zapłacić za zamówione produkty i przesyłkę?

Jakie są koszty dostawy?

Jak dostarczamy zamówiony towar i jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Jak składać reklamacje i dokonywać zwrotu towaru?

Jak chronimy Państwa dane osobowe?

 

 

 

Jak złożyć zamówienie?


 

1. Zamówienie należy składać przez sklep internetowy, a w szczególnych przypadkach za pomocą e-maila 

    na adres sklep@floradesign.pl .


2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie zawierają

    kosztów wysyłki, które to zostały określone w części regulaminu dotyczącej kosztów dostawy.


3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia.


4. Aby złożyć zamówienie Klient powinien dokonać w sklepie rejestracji, poprzez podanie swoich

    podstawowych danych niezbędnych do poprawnego opracowania zamówienia a w przyszłości do

    ułatwionych zakupów, otrzymywania informacji o nowościach i możliwości korzystania z akcji

    promocyjnych np. otrzymywania kuponów rabatowych, także drogą elektroniczną, o ile wyrazi na to zgodę.


5. Branżowi Klienci hurtowi, aby uzyskać dostęp do STREFY PARTNERA i korzystać ze specjalnej oferty

    cenowej, w celu weryfikacji proszeni są o przesłanie na adres mailowy sklep@floradesign.pl  następujących

    dokumentów rejestracyjnych firmy: kopii wpisu do ewidencji lub KRS, zaświadczeń NIP i Regon.


6. Zamówienia z poziomu sklepu internetowego mogą być składane bez ograniczeń czasowych przez 7 dni

    w tygodniu. Zapytania i zamówienia za pośrednictwem e-mail lub fax. prosimy kierować w godzinach pracy

    biura, od poniedziałku do piątku w godz. 8-15.

 

 

Jak realizujemy zamówienia?

 

 

1. Zamówienia opracowywane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.


2. Po złożeniu zamówienia otrzymujecie Państwo automatyczną informację podsumowującą zlecenie, które jest

    następnie zweryfikowane pod względem dostępności towaru.


3. Personel sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu weryfikacji zamówienia, poinformuje o

    aktualnej dostępności produktów i ustali termin dostawy. W przypadku całkowitego lub częściowego braku

    towaru, w naszym magazynie lub u naszych dostawców, Klient ma prawo do częściowej realizacji

    zamówienia, anulowania całości zamówienia lub zdecydowania się na wydłużony czas oczekiwania na

    realizację zamówienia.


4. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.


5. O każdej kolejnej czynności sklepu tj. informacji o płatności, kompletowaniu zamówienia, wysyłce Klient

    informowany jest na bieżąco poprzez e-mail.


6. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe oraz  wolne od wszelkich wad

    fizycznych i prawnych. Zastrzegamy sobie możliwość występowania drobnych rozbieżności kolorystycznych 

    lub różnic w opakowaniu pomiędzy produktem prezentowanym na zdjęciu a produktem rzeczywistym,

    dostarczonym do Klienta.

 

 

Jak zapłacić za zamówione produkty i przesyłkę?

 


1. W naszym sklepie możecie Państwo dokonać płatności w wygodny dla siebie sposób. Prosimy zawsze o

    podanie numeru zamówienia lub proformy oraz imienia i nazwiska Kupującego. Umożliwiamy kilka sposobów

    płatności:

 

a. gotówką przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie w Starych Babicach.

 

b. przelewem bankowym na firmowe konto w ING Bank Śląski nr 50 1050 1025 1000 0090 4076 6140, Living Interior

   , Stare Babice 05-082, ul. gen. T. Kutrzeby 56.

 

c. kartą kredytową lub przelewem korzystając z serwisu Płatności.pl, a także za pomocą Centrum

    Rozliczeniowego DotPay.

 

d. gotówką za pobraniem,  przy doręczeniu przesyłki przez kuriera DPD lub UPS.

 

2. Dowód zakupu, paragon albo faktura VAT dołączany jest do każdej przesyłki.

 

 

Jakie są koszty dostawy?

 

 

1. Zamówienia równe i wyższe 300 zł dostarczamy na koszt firmy. Za zamówienia o wartości niższej niż 300 zł

    pobieramy zryczałtowaną opłatę w wysokości 29 zł na terenie Polski. W przypadku wysyłki za granicę , koszt dostawy kalkulowany jest każdorazowo, według aktualnie obowiazujących stawek kuriera.

 

2. Za płatność przy odbiorze naliczona zostaje dodatkowa opłata w wysokości 9 zł.

 

3. Klienci hurtowi znajdą wszelkie informacje odnośnie kosztów wysyłki w zakładce  STREFA  PARTNERA,

    w dokumencie WARUNKI WSPÓŁPRACY HURTOWEJ (do zapoznania się lub ściągnięcia w pliku PDF).

 

Jak dostarczamy zamówiony towar i jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

 

 

1. Zakupiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS i DPD.  Sklep ponadto ubezpiecza we

    własnym zakresie każdą przesyłkę wysłaną kurierem DPD lub UPS.

 

2. Czas realizacji zamówienia to czas od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia do momentu wysłania

    towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. W przypadku wybrania

    podczas zamówienia płatności on-line lub przelewem czas realizacji zamówienia liczy się od momentu

    zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

 

3. Jeżeli towar znajduje się w naszym magazynie, wysyłamy go do Klienta w przeciągu 1-2 dni. W przypadku

    chwilowego braku zamawianego asortymentu towar wysyłamy w przeciągu 10-15 dni roboczych. W

    szczególnych przypadkach, przy akceptacji klienta, czas realizacji zamówienia może być wydłużony.

 

 

Jak składać reklamacje i dokonywać zwrotu towaru?

 

 

1. Klient może w przeciągu 14 dni od dostarczenia towaru odstąpić od umowy (pobierz tutaj) bez podania przyczyny.

    Pouczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz tutaj) określa szczegółowo prawa Klienta w tym zakresie.

   

2. Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że Klient podpisze załączony do produktu formularz

    odtąpienia od umowy oraz wyśle go na wskazany adres Sprzedającego lub wyśle oświadczenie o odstąpieniu

    od umowy drogą poczty elektronicznej Sprzedającego na adres sklep@floradesign.pl.

    Wyżej określony sposób wyrażenia woli o odstąpieniu od umowy nie wyłącza złożenia takiego oświadczenia

    w inny sposób, o ile wyraża on wolę Kupującego w sposób dostateczny.

 

3. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy nie dotyczy towarów, których zwrot

    ze względów higienicznych jest niedopuszczalny oraz towarów nieprefabrykowanych, służących zaspokojeniu

    indywidualnych potrzeb Kupującego.

 

4. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, przez co należy rozumieć koszt odesłania towaru do

    Sprzedającego. Sprzedający ponosi koszt wysłania towaru do Kupującego w kwocie nieprzekraczającej

    równowartość opłat zwykłego transportu.

 

5. W ciągu 7 dni od daty zwrotu towaru, Klient otrzymuje zwrot pieniędzy na konto bankowe lub przekazem

   pocztowym pod wskazany adres.

 

6. Jeżeli towar zwracany przez Klienta będącego konsumentem w ramach odstąpienia od umowy został

    uszkodzony przez Klienta w sposób pomniejszający jego wartość wskutek używania go przez Klienta

    w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produkt

    Sprzedającemu przysługuje prawo do pomniejszenia zwracanej w ramach odstąpienia od umowy kwoty

    o wartość, jaką będzie musiał ponieść w celu doprowadzenia zwracanego produktu do stanu z chwili

    wydania rzeczy Klientowi.

 

7. Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną rękojmią sprzedawcy na warunkach wynikających z Kodeksu

    Cywilnego.


8. Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są również jakościową gwarancją producenta lub importera

    w terminie 24 miesięcy i dotyczą w szczególności ukrytych wad fizycznych produktu.

 

9. Po wykryciu takich wad Klient ma obowiązek poinformowania o tym Sprzedawcę (mailowo, telefonicznie,      

    osobiście lub korespondencyjnie) oraz po wstępnych z nim ustaleniach, dostarczania na koszt Sprzedawcy

    wadliwych produktów.

   

10. W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub

      wymiany towaru na wolny od wad - a jeżeli nie jest to możliwe - obniżenia ceny. W przypadku, gdy wada

      rzeczy sprzedanej jest istotna, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy.

 

11. Zwracamy szczególną uwagę na konieczność sprawdzenia przesyłki przy dostawie, zwrócenia uwagi na

    taśmy pakowe oraz opakowanie kartonowe. 

 

 

 

 

Jak chronimy Państwa dane osobowe?


 

        Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu floradesign.pl  są przetwarzane

      wyłącznie dla jego potrzeb w celu realizacji zamówienia oraz marketingu własnych produktów

      zgodnie z art. 23 ust. 4 pkt. 1 ustawy o ochronie danych osobowych, ich podanie jest dobrowolne.

      Dane nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom z wyłączeniem firm kurierskich w

      zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Dane można przeglądać oraz zmieniać po

      zalogowaniu do sklepu.    

      Dane gromadzimy z należytą starannością i odpowiednio chronimy przed dostępem do nich

      osób do tego nieupoważnionych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych

      osobowych (Dz. U. z 1997 r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich

      korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

      

      

     

 


 
Bezpieczne zakupy
O bezpieczeństwo Państwa zakupów dba serwis Przelewy24.pl
DOSTAWA GRATIS OD 300ZŁ Każda przesyłka wysyłana jest kurierem UPS lub DPD
JEŚLI MASZ PYTANIE ZADZWOŃ
+48 734 440 881
Copyright © 2010-2017 Flora Design.